Jak wiosna, to i słońce. Słońce z kolei to naturalna dawka witaminy D, która odpowiada za naszą aktywność fizyczną oraz koncentrację. W ostatnich dniach aktywności nie brakowało. Początek wiosny był bardzo intensywny w ciekawe pomysły, a uczniowie mieli możliwość wykazania się niezwykłą kreatywnością. 20 marca – z inicjatywy Samorządu Szkolnego – obchodziliśmy dzień bez plecaka. Uczniowi przynieśli swoje podręczniki, zeszyty oraz przybory w bardzo ciekawych „pojemnikach”. Był to również dzień integracji, gdyż wszyscy zebrali się na sali gimnastycznej, aby zatańczyć belgijkę. 21 marca świętowaliśmy pierwszy dzień kalendarzowej wiosny. Był to również dzień solidarności z osobami z zespołem Downa. Na ten dzień przypada bowiem Światowy Dzień Zespołu Downa. Ta data nie jest przypadkowa i nawiązuje do obecności u osób z zespołem Downa dodatkowego, trzeciego chromosomu w 21. parze chromosomów. Symbolem Zespołu Downa są kolorowe skarpetki będące synonimem niedopasowania społecznego i genotypowego z jakim borykają się osoby z zespołem Downa. Uczniowie naszej szkoły również założyli skarpety nie do pary. Pierwszoklasiści pierwszy dzień kalendarzowej wiosny w całości postanowili poświęcić na jej powitanie. Wszyscy założyli kolorowe ubrania, wspólnie stworzyli wiosenną gazetkę, wyruszyli na spacer w poszukiwaniu wiosennych oznak, zasiali rzeżuchę, a na koniec z pomocą robota Doc utrwalali znajomość charakterystycznych zwiastunów wiosny. Uczniowie klasy ósmej pierwszy dzień wiosny spędzili na Dniach Otwartych Szkół w Brzozowie. Mieli okazję zapoznać się z ofertą szkół ponadpodstawowych, dzięki czemu wybór dalszej ścieżki kształcenia nie będzie taki trudny. Przedszkolaki natomiast powitały Wiosnę, siejąc rzeżuchę i owies w zielonych strojach.